Welcome, Guest Zaloguj się Finalizacja zamówienia (checkout)
Inter-Merc
0
Produkty 0,00 zł
Wysyłka Za darmo!
VAT (wliczony) 0,00 zł
Razem 0,00 zł
Podsumowanie
Free support call:
by https://presta-mod.pl
Kategoria
  • Osobowe
    • A-Klasa
      • W176
      • W168
    • B-Klasa
      • W246
      • W242
    • C-Klasa
      • W202
      • W203
      • W201
      • W204
      • W205
    • E-Klasa
      • W124
      • W210
      • W211
      • W212
    • S-Klasa
      • W140
      • W126
      • W221
      • W222
    • CL
      • C215
    • CLA
    • CLC
    • CLK
      • W209
      • W208
    • SL
    • SLC
    • SLK
    • 190
    • R-klasa
      • W251
    • CLS
      • W219
    • W123
    • Vaneo (W414)
  • Terenowe
    • G-Klasa
      • W461
      • W463
    • GL
    • GLK
    • ML
      • W166
  • Dostawcze
    • Sprinter
      • 901
      • 902
      • 903
      • 904
      • 905
      • 909
      • 906
    • Vario
    • Viano
    • Vito
      • W639
      • W638
    • T1
    • MB100
    • T2
    • DB406-508-608-808-813
    • DB207-410
  • Ciężarowe
    • Actros
    • Antos
    • Arocs
    • Atego
    • Axor
    • LP
    • DB609-1524
    • MAN
    • LK
    • SK
  • Autobusy
    • O404
    • O405
    • O350
    • O530
    • O580
    • O345
    • O303
    • Neoplan
  • Inne
    • Układ wydechowy
    • Iveco
    • AKCESORIA I CHEMIA
  • O nas
  • Serwis
  • Kontakt
Strona główna
O nas
Serwis
Kontakt
  1. Strona główna
  2. Wysyłka

Wysyłka

§ 4. [Terminy i inne warunki sprzedaży oraz dostawy]

1.Warunki i termin dostarczenia zamówionych przez Klienta towarów są indywidualnie ustalane z Klientem przed przyjęciem zamówienia do realizacji, a treść tych ustaleń stanowi element realizacji zamówienia Klienta.

2. Wydanie towaru Klientowi i przejście ryzyka na Klienta następuje w chwili wydania towaru z magazynu Sprzedawcy Klientowi lub przewoźnikowi, chyba, że w ramach ustaleń z Klientem zostanie wyraźnie wskazane, że w ramach sprzedaży Sprzedawca własnymi środkami dostarczy Klientowi towar do miejsca przez niego wskazanego - w takim przypadku wydanie towaru i przejście ryzyka następuje w momencie wydania go Klientowi w miejscu dostarczenia.

3. Złożenie zamówienia przez Klienta i jego przyjęcie przez Sprzedawcę następuje, w zależności od formy złożonego zamówienia, poprzez potwierdzenie w formie pisemnej lub mailowej lub w przypadku zamówień on-line poprzez potwierdzenie złożonego zamówienia. W razie kiedy świadczenie Sprzedawcy ma obejmować więcej niż tylko wydanie towaru Klientowi w lokalu Sprzedawcy, lub jeżeli cena sprzedaży ma być inna niż wskazana w Regulaminie przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę musi być wyraźne i nastąpić na piśmie lub mailem. Jeżeli Strony nie ustalą inaczej, podana przez Sprzedawcę cena obejmuje wyłącznie cenę sprzedaży towarów, a nie obejmuje np. kosztów opakowania innego niż oryginalnie zapakowanych produktów, ani kosztów transportu lub załadunku/ rozładunku towarów do/u Klienta.

4. W przypadku sprzedaży towarów z kaucją zwrot kaucji nastąpi w przypadku dostarczenia produktów do regeneracji w terminie nie później niż 6 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem pozytywnej weryfikacji zgodnie z wymaganiami producentów.

5. Dostawa zamówionych towarów odbywa się na koszt Klienta o ile strony nie uzgodniły inaczej.

6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy wydanych z jego magazynu towarów wynikające z przyczyn od niego niezależnych.

7. Klient otrzyma pisemne potwierdzenie zawartej z Kupującym umowy sprzedaży w formie faktury VAT. Faktura zostanie załączona do przesyłki, chyba, że Strony ustalą inaczej.

8. Klient dokonując odbioru towaru dostarczonego jest zobowiązany w obecności przewoźnika sprawdzić stan przesyłki pod względem zgodności ilości dostarczonych towarów z zamówieniem oraz w miarę możliwości jakości dostarczonych towarów, stanu opakowań. Klient jest zobowiązany do pisemnego potwierdzenia odbioru towarów. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych należy wykazać je w protokole odbioru podpisanym przez Klienta i przewoźnika, który należy przekazać w terminie nie dłuższym niż 2 dni do Sprzedawcy. Brak sprawdzenia towaru przy odbiorze zwalnia Sprzedawcę z odpowiedzialności za ewentualne braki.

89 539 90 02, 501 656 495 Sklep i serwis
intermercolsztyn@gmail.com Poczta e-mail
Pon - Pt / 8:00 - 18:00 Godziny pracy

Contact Info:

Inter-Merc
ul. Kołobrzeska 34a
10-432 Olsztyn
Polska

Produkty

  • Promocje
  • Nowe produkty
  • Najczęściej kupowane

Nasza firma

  • Płatności
  • Regulamin
  • O nas
  • Warunki odstąpienia
  • Ochrona prywatności
  • Wysyłka

Your account

  • Dane osobowe
  • Zwroty produktów
  • Zamówienia
  • Moje pokwitowania - korekty płatności
  • Adresy

Dołącz do Newslettera

Copyright © 2020 Posthemes All Rights Reserved.